Nawigacja

pajacyk.pl

UKS PIEŃSK

Wycieczka klas 4a i 4b do Zielonej Góry
Dnia 7 kwietnia br (czwartek) klasy 4a i 4b wzięły udział w wycieczce integracyjnej do Zielonej Góry.
Pierwszym punktem wyjazdu był Aquapark i zabawy na jego terenie.Największym zainteresowaniem cieszyły się podświetlane zjeżdżalnie. Po kąpielach wodnych udaliśmy się do Centrum handlowego Focus Park gdzie w Cinema City obejrzeliśmy bardzo śmieszny film animowany "Rango".
Przed wyjazdem "odwiedziliśmy" Mc Donald'a i KFC.

Jeśli chcecie zobaczyć jak dobrze się bawiliśmy zapraszamy do galerii zdjęć:)
Dodane przez ms dnia kwiecień 13 2011 12:51:250 Komentarzy ˇ 172 Czytań - Drukuj

Wycieczka do Rezerwatu Jaskini Niedźwiedzia
W dniach 30.03.2011 r. odbyła się wycieczka do Rezerwatu Jaskini Niedźwiedzia w ramach projektu „Dolnośląska szkoła liderem projakościowych zmian w polskim systemie edukacji”. Celem wycieczki było poznawanie czynników i skutków działania erozji i wietrzenia skał, analizowanie zmian zachodzących w środowisku, rozwijanie zdolności obserwacyjnych przy użyciu przyrządów (lornetka), kształtowanie aktywnej i dociekliwej postawy badawczej, pogłębianie wiedzy historycznej i geograficznej, poznawanie aktywnego spędzania wolnego czasu. Uczestnikami wycieczki byli uczniowie klas IV Szkoły Podstawowej nr 1 w Pieńsku.
O godz.5:00 podstawiony autobus zabrał sprzed szkoły 19 uczniów wraz z 2 opiekunami. W autobusie przywitała nas pani pilotka i przedstawiła nam plan wycieczki. Tego dnia zwiedziliśmy Złoty Stok, Lądek Zdrój i Kletno. W Złotym Stoku zwiedziliśmy Muzeum Górnictwa Złota - Sztolnię Gertrudy, zapoznano nas z jego historią, zobaczyliśmy mapy i plany kopalni z okresu XVIII, XIX i XX wieku, minerały, wózek do transportu rudy, narzędzia górnicze, piec, w którym wytapiano złoto, zobaczyliśmy muzeum przestróg, zwiedziliśmy skarbiec kopalni, zobaczyliśmy podziemny wodospad, a największą atrakcją była przejażdżka podziemnym tramwajem, bicie złotych monet i szukanie diamentów. Następnie pojechaliśmy do jednego z najstarszych uzdrowisk w Polsce - Lądka Zdroju. Zwiedziliśmy tam Zakład Przyrodoleczniczy „Wojciech”, w którym uczniowie próbowali różnych wód leczniczych, zobaczyliśmy barokowy Kościół Parafialny Narodzenia NMP i Most św. Jana- gotycki zabytek z 1565r. Po zwiedzaniu uzdrowiska udaliśmy się na obiad do restauracji. Ostatnim punktem wycieczki była Jaskinia Niedźwiedzia w Kletnie, jedna z najpiękniejszych jaskiń w Polsce. W czasie jej zwiedzania uczniowie zapoznali się z czynnikami i skutkami działania erozji i wietrzenia skał. Zobaczyli stalagmity, stalaktyty i stalagnaty, widzieli kości zwierząt, z których większość to były szczątki niedźwiedzia jaskiniowego- stąd nazwa jaskini.
Wycieczka była bardzo udana, cele zostały zrealizowane, wszystkie dzieci wróciły zadowolone i pełne wrażeń. Opiekunami wycieczki były Barbara Kasiniak- Stanojević i Ilona Janik.

ZAPRASZAMY DO GALERII ZDJĘĆ!!!
Dodane przez ms dnia kwiecień 13 2011 11:56:350 Komentarzy ˇ 169 Czytań - Drukuj

IIIa I IIIb WE WROCŁAWIU
Dnia 08.04.2011r. uczniowie klasy III a i III b wraz z wychowawcami i rodzicami udali się na wycieczkę do Wrocławia. Głównym celem był udział w lekcji poświęconej legendom Dolnego Śląska, wizyta w czekoladziarni połączona z degustacją oraz seans filmowy 5D w centrum handlowym Magnolia Park.
Podczas seansu dzieci mogły wcielić się w rolę bohatera filmu przeżywając ekstremalne doznania poprzez zastosowanie podczas seansu dodatkowych efektów takich jak wiatr, woda, ogień, dotyk czy ruchome fotele. Dodatkową atrakcją była zabawa w basenie z piłeczkami, która sprawiła dzieciom wiele radości.

ZAPRASZAMY DO GALERII ZDJĘĆ!!!
Dodane przez ms dnia kwiecień 13 2011 11:08:430 Komentarzy ˇ 167 Czytań - Drukuj

MECZ MATEMATYCZNY
30 marca odbył się w naszej szkole mecz matematyczny.

10 osób wybranych z klas IV-VI walczyło z drużyną z Kamiennej Góry.
Do rozwiązania było 10 zadań. Nasza drużyna wygrała mecz wynikiem
35:13

Kapitanem był Patryk Olejniczak z klasy VIc.

W skład drużyny wchodzili ponadto:
Magdalena Nowak
Joanna Adamska
Robert Olejniczak
Paulina Wójcik.

Uczniów do meczu przygotowuje pan Cezary Bajorek.
Dodane przez ms dnia kwiecień 08 2011 10:07:000 Komentarzy ˇ 268 Czytań - Drukuj

WIOSENNE KAPELUSZE!!!
Dnia 06.04.11. naszej szkole odbył się konkurs pod hasłem „Wiosenne kapelusze”. Uczniowie klas IV i V samodzielnie lub z pomocą rodziców wykonali wiosenne nakrycia głowy. Spośród niemal stu przepięknie wykonanych kapeluszy wybrano 30. We wszystkie włożono mnóstwo pracy i zaangażowania. Zawierały one motywy wiosenne w postaci kwiatów, bukietów, motyli, ptaków. Każda praca była staranna, oryginalna i jedyna w swoim rodzaju. Wygląd oraz pomysłowość wykonania kapeluszy przeszły najśmielsze oczekiwania oceniających nauczycieli.
Jury w składzie: dyrektor p. Agata Słapczyńska, p.Grażyna Stelmach oraz p. Izabela Gajda miało problem z wyborem najładniejszej pracy.

I miejsce:

Mateusz Kocyła
Michał Dźwig
Kacper Tur

Serdecznie dziękuję wszystkim tym, którzy przystąpili do konkursu, a szczególne
słowa uznania i podziękowania kieruję do uczniów i rodziców, dzięki którym „zakwitł” szkolny hol.
Narody oraz dyplomy za udział zostaną wręczone podczas apelu podsumowującego rok szkolny 2010/2011.

Zapraszam do galerii, w której można zobaczyć wszystkie wykonane kapelusze, zarówno te nagrodzone, wyróżnione jak i pozostałe.
Organizator: Izabela Gajda

ZAPRASZAMY DO GALERII ZDJĘĆ!!!
Dodane przez ms dnia kwiecień 08 2011 09:06:580 Komentarzy ˇ 688 Czytań - Drukuj

MISTRZOSTWA STREFY JELENIOGÓRSKIEJ
Dziewczęta z klas czwartych w składzie:
kapitan - Paulina Knapkiewicz
Wiktoria Kowalczyk
Weronika Walerzak
Iweta Kowal
Izabela Matejkowska
Karolina Kuczyk

dnia 4.04. walczyły w Smolniku o awans
na Mistrzostwa województwa w piłce siatkowej "dwójek".
Ostatecznie zawody zakończyły na dobrym
VII miejscu

Na wyróżnienie zasługuje gra Wiktorii Kowalczyk, która tego dnia okazała się najlepszą zawodniczką naszej drużyny.
Dziękuję dziewczętom za walkę jaką podjęły podczas finału strefy jeleniogórskiej, godnie reprezentując nasz powiat zakończyły starty w bieżącym roku szkolnym w zawodach siatkowych.
Mam nadzieję, że przyszły rok będzie równie owocny w sukcesy naszych siatkarek i siatkarzy szkolnych:)

Zapraszam do galerii zdjęć z zawodów strefowych.
Dodane przez Joanna Gal dnia kwiecień 06 2011 09:25:080 Komentarzy ˇ 232 Czytań - Drukuj

Strona 74 z 136 << < 71 72 73 74 75 76 77 > >>
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło

Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Szkolny zegar
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

ms
03/10/2014 11:46
Ups! smiley Dziękujemy za przypomnienie!smiley

jacek7910
02/10/2014 09:03
gdzie aktualny jadłospis ;d

dido
17/09/2014 21:00
Siema ziomki nie wiem czy wiecie ale w tym roku szkolny będzie obowiązywało zmienne obuwie ;-( pozdro

ms

Siema ziomki, jeszcze 20 dni do końca smiley

michalek1
05/06/2014 14:50
No kiedy w końcu koniec roku???

to ja
04/05/2014 20:15
kiedy dyskoteka ? smiley

03/04/2014 14:42
o której konkurs recytatorski klas IV-VI